niedziela, 24 stycznia 2016

Pierwszy tegoroczny

  


  Ten rok bedzie rokiem odgrzewanych kotletow.W ubieglym roku nie pobilam rekordow w zamieszczaniu wpisow i znajac sama siebie w tym bedzie podobnie.Nazbieralo sie troszke dziel,ktorych jeszcze nie pokazywalam i mam chec sie nimi pochwalic.Jak juz wspominalam w poprzednim poscie z pokazywaniem swoich wypocin jestem na biezaca na fejsie.
Zapraszam do odwiedzania i co oczywiste polubienia HAND-MADE-BY-Jaddis
 Na poczatek zaczne od Mariusowego szalenstwa,ktore zaczelo sie rok temu.Najpierw powstal prezentowany juz sweterek Adasia



pozniej Danielka (ten odmowil pozowania)



i na koncu moj.Ja tez niechetnie pozuje:)





  Potem kolejno powstawaly czapki.Do kompletu:D.W tej samej kolejnosci:) plus czapki meskie dla wielbicieli Mariusa:)





  Nie chce zapeszac ale mam w planie kolejne Mariusy.Tym razem nie beda w tradycyjnych kolorach ale szare z bialym wzorem.Czas pokaze ile mi zejdzie na ich dlubaniu:)

  A tymczasem u nas zima na calego.Napadalo sporo sniegu,mroz zaczyna odpuszczac i z -20 i troche zrobilo sie tylko -3.Dzieciaki szczesliwe.I ja tez:) Wynocha na sanki i do domu dopiero wieczorem:)Chwila spokoju i energia ich potem nie rozpiera.Mama ma czas posprzatac w spokoju:D
  Skoro mowa o zimie to wypada ja tez pokazac:)












   Na koniec bedzie kolejny odgrzany kotlecik:)
Przed swietami nie zdarzylam wiec chwale sie teraz:D
Dzieki pomocy wszystkim znanej Janeczki moja choinka wygladala tak:



 Dziekuje za wytrwalosc i zapraszam w przyszlosci!
                         Czort wie kiedy:D

14 komentarzy:

  1. Piękne sweterki i wspaniałe czapki :-) Piękne prace.
    Wspaniałe zimowe zdjęcia - u mnie od soboty trwa odwilż...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez juz po sniegu zostalo tylko lodowisko a za oknem szaleje Tor(orkan).Az sie boje wyjzec przez okno jak wyglada swiat po dzisiejszej nocy.

      Usuń
  2. Nie ważne czy odgrzewane kotlety czy nie- ważne że cosik skrobnęłaś;). Kobietko przepiękne sweterki , czapusie. Zdolna bestia z Ciebie. Zimę macie prześliczną i malowniczą. Korzystajcie z niej kochani ile się da . U nas pozostały tylko fotki po białym puchu;)).
    Choineczkę i dekoracje na niej są bajkowe, nie mogę się napatrzeć. Cudeńko. To wieczorne zdjęcie jest super, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię kobietko mocno i wskakuj ze swoimi kotletami częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zywo Mariusy wygladaja jeszcze lepiej:)
    Choinka przesliczna.
    Ja nie mam cierpliwosci do tych wzorow.
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jak wnusia pojdzie do przedszkola.Bedziesz dziergac same Mariusy tak jak ja:)

      Usuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich sweterków i czapek :) Super dobrana kolorystyka, moja ulubiona :) Perfekcyjne wykonanie. Czekam na następne Twoje wyroby w kolorystyce szaro białej, jestem bardzo ciekawa końcowego efektu. Pozdrawiam, Basia
    PS w pięknej okolicy mieszkasz, mimo zimowej aury cudne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka tradycyjna.Czerwien,granat i bialy to kolory flagi norweskiej.A te sweterki sa czescia tradycji norweskiej.Szarosci wyszly super.Niedlugo pokaze:)

      Usuń
  5. U mnie z postami także tendencja coraz bardziej spadkowa, także nie Ty jesteś w tym jedyna dobra kobieto... hehe!
    Zimy to normalnie zazdroszczę! To co u mnie na blogu o zimie umieściłam, to jakieś marne pstryki w porównaniu z Twoją bielą... Ba! Niestety mieszkam w najcieplejszym regionie Niemiec,więc leżący śnieg jest tutaj rzadkością.Kiedyś robiłam sweterki na drutach, bardzo stare czasy. Teraz jakoś nie mam ani czasu, ani koncentracji do tego, a szkoda, bo bardzo mnie to rozprężało. Nawet nie wiem czy pamiętam podstawowe oczka...
    Sweterki superaśne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z drutami jest jak z jazda na rowerze.Ponoc sie tego nie zapomina:)
    A ja im wiecej mam stresa tym wiecej tworze:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne sweterki i czapusie. Chciałoby się częściej oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zima - uwielbiam ☺
    A Twoje MARIUS-y świetne! Zwłaszcza sweterek Adasia w takiej pozamienianej troszkę kombinacji kolorystycznej - super! ☺
    PS. Do mnie TOR na szczęście tym razem nie dotarł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Mariusach to Ty prym wiedziesz:)

      Usuń
  9. Piękna zima - uwielbiam ☺
    A Twoje MARIUS-y świetne! Zwłaszcza sweterek Adasia w takiej pozamienianej troszkę kombinacji kolorystycznej - super! ☺
    PS. Do mnie TOR na szczęście tym razem nie dotarł.

    OdpowiedzUsuń