sobota, 9 maja 2015

10 rocznie cz.3




         Kolejna czesc serii "10 rocznie".
    Na tapecie "Dziunia" wczesniej polecana przez kierowniczke zamiesznia Pauline :)
"Dziunie"polecam jak najbardziej,choc te jej przygody czasami byly lekko przerysowane.Choc w zyciu Dziuni bylo wiecej smutnego niz wesolego mam nadzieje,ze wkrotce ukaza sie jej dalsze losy.Ksiazka wciaga i czytajac ja pewnie kazda z nas znajdzie w sobie kawalek Dziuni.Dziunia stala mi sie bliska chocby z tego powodu ze ja tez nazywana bywam Dziunia:)


   
                  Milego weekendowania!

6 komentarzy:

  1. Lubisz czytać, więc zapraszam Cię do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chetnie:)
      Czytanie to moj nalog:D

      Usuń
  2. To ja już rozumiem, dlaczego o mnie myślałaś! Niezła jest Dziunia nie?
    Serdeczne buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czuje niedosyt.Musi byc ciag dalszy Dziuni i basta! :)
      A myslalam z innego powodu.Ale nie powiem z jakiego:)

      Usuń
  3. Juz zapisuje na liste ,, må ha '' , no chyba ze sie w koncu spotkamy i mi ja pozyczysz wrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń