sobota, 14 marca 2015

No i mamy marzec

    A nawet polowe.Wkrotce wiosna choc u nas snieg w maju nikogo nie dziwi a to dopiero marzec.Dni w koncu staja sie dluzsze i czasami bywaja sloneczne jak dzis.Chcialo by się powiedziec PIKNIE!,tylko ze ja .... kisne w pracy.Bo tak szczesliwie sie sklada,ze wypadl mi weekend pracujacy a na Holmenkollen skoki i dzis i jutro.Tak wiec w tym roku skoki ogladam  w telewizji.Choc moj maz twierdzi,ze nie ma czego zalowac bo w telewizji lepiej widac:)
   Dzis bedzie nieco z innej beczki.Paula otworzyla miedzyblogowy kacik czytelniczy,a ze ja pochlaniam ksiazki w ilosciach hurtowych postanowilam sie do akcji przylaczyc.Tak wiec dzisiejszy post bedzie o tym co sprawia mi tyle samo przyjemnosci co dlubanie .
     Na pierwszy ogien idzie moj prezent pod choinke,ktory sama sobie sprawilam hihi.Seria o dosc ciekawych czasach (tak nam sie teraz wydaje bo w tych czasach juz nie zyjemy) czyli o PRL.Autorem ksiazek jest Slawomir Koper.Ksiazki swietnie sie czyta i wciagaja tak,ze noc mija nie wiadomo kiedy:)
   Koper w swojej serii opowiada o skandalistach,gwiazdach filmu,zyciu towarzyskim elit ,szpiegach,kobietach wladzy,chcialo by sie powiedziec taki "Pudelek z czasow PRL-u".Autor tak barwnie opisuje i historie zabawne,czasami tragiczne,nieznane szczegoly z zycia gwiazd,sporo anegdot a wszystko to w szarych czasach glebokiej komuny.
    Nie potrafie ladniej pisac i namawiac ale mam nadzieje,ze moze troszke Was zainteresowalam.Jak dla mnie ksiazki super!










6 komentarzy:

  1. Ale przynajmniej widoki dalej piękne, niezależnie od ilości śniegu, prawda? :) Zaciekawiłaś mnie tą serią o PRL! :)
    Pozdrawiam z nowego wcielenia - koza /nurrgula

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmm...ciekawa ta seria:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skoków niestety nie oglądałam ponieważ miałam "wizytację" ;}}} polską- teścia. Tutaj też nieśmiało puka wiosna , ja cieszę się jak wariatka ponieważ po ciągłym deszczu słońce to rarytas;}. Słyszałam o tej serii i bardzo chciałam ją przeczytać. Przy następnym wojażach do Polski na pewno kupię. Wiosny pełną gębą życzę i trochę luzu na cieszenie się z niej ;}. Buziory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiam ksiazki w empiku.Przesylka troche kosztuje ale co bede sobie zalowac.

      Usuń
  4. Kochana! jak to miło o akcji znów przeczytać:) Jest nas już bardzo dużo i czytamy aktywnie:) Wszystkie części Kopra przerobiłam, podobały mi się bo to kompletnie moja tematyka:) Serdeczne pozdrowienia przesyłam i ciepło cię wpsominam na zawsze za norweską przesyłkę listem "na płot" bo nie szło poleconyma takie mój listonosz wiesza na płocie gumką:) Buźka

    OdpowiedzUsuń