środa, 2 kwietnia 2014

O tym co w trawie piszczy i jak tancza faceci:)

      

       
        Zimie mowimy "ha det bra!" i z szeroko rozlozonymi ramionami witamy WIOSNE!!!
Juz widac pierwsze jej oznaki.Sniegu juz (prawie) nie ma!Dzien stal sie dniem i niedlugo bedzie trwal niemal cala dobe:)).Na balkonie posadzilam pierwsze kwiaty i umylam okna.Z 18 zostaly do umycia jeszcze tylko 3."Lodzia" w serwisie i w najblizszy weekend zostanie wrzucona na wode.I niby wydaje sie,ze jest "piknie" a tak nie jest.Ale nie bede tu pisala co mnie w srodku "zre" bo to nie jest miejsce gdzie wylewa sie wszystkie zale.
       Robotkowo bez szalenstw.Pomysly sa,tylko na drodze stoi brak czasu i energii.Jak cos zaczne to trace chec aby to skonczyc.Dzis pokaze Wam odgrzewane kotlety czyli moje pierwsze filcowe arcydzielo poczynione jeszcze w zimie:)Zdjecie tez zimowe,w zimowym swietle robione.



    Uszylam kolejne serduszka,



  



            wyczarowalam zajaczki :),



     sprawilam sobie nowe wiosenne kolczyki,



    wygralam Candy w Poludnie Polnoc 



     i zrobilam nieplanowany kurs do Polski.Przy okazji przywiozlam sobie kilka ksiazek,kupke materialow i stado kroliczkow.O kroliczkach bedzie kolejny post.Mam nadzieje,ze niedlugo:)

    Na koniec bedzie kawalek mojego balkonu



i troche humoru :D




                  A w piatek....
       W piatek zmiana kodu :D

Kto pierwszy zgadnie o co chodzi ten niespodzianke dostanie :D
               

            z ostatniej chwili

   Postanowilam dolaczyc do grona tych,ktore nagradzaja swoich czytelnikow za pozostawienie po sobie sladu.Juz wkrotce padnie rekordowy jak dla mnie 1500 komentarz.Ciekawe kto go napisze:D
Nagroda bedzie egzemplarz Vakre.

22 komentarze:

  1. Jak to o co, jakaś imprezka urodzinowa się szykuje :)
    Z czego różyczki, tak z ciekawości? Bo chyba nie fimo...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fimo:)
      Odezwij sie do mnie na @.

      Usuń
    2. Odezwałam się :).
      W takim razie kolory trochę dziwnie wyszły na zdjęciu, aż przypuszczałam, że to jakaś inna masa ;D.

      Usuń
  2. Przepięknie dziś w Twoim poście, wiosennie , czuć że to mały krok i święta;} Tego sformułowania często używa moja córka i dziś sobie od niej pożyczę;}} - zakochałam siew Twoich serduszkach, są śliczne. Pozdrawiam bergeńsko;}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to Ci uszyje i podesle :) Odezwij sie o mnie na @.

      Usuń
  3. Pięknie wiosennie:-) króliczek jest słodki! A co? Macie jakaś reformę administracyjna? Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serduszka i zajączek, a szal jest po prostu cudny! Bardzo ładny ma kolorek. Na balkonie zrobiło się u Ciebie bardzo wiosennie :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ten szal tyzien bolaly mnie kolana:)

      Usuń
  5. Super :) Króliczek śliczny i reszta też :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:) Czy wygrana już doszła? Bo dość dawno wysłałam ;) mam nadzieję, że Norweska poczta sprostała temu trudnemu zadaniu :P Pozdrawiam! Ja miałam już kilka wiosennych postów w myślach i nie napisałam żadnego... hmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszla,doszla.Poszlam na latwizne i wrzucilam Twoje zdjecie:)
      Dziekuje!!!

      Usuń
  7. Już masz urodzinki?
    Myślałam że troszkę później.
    Uśmiałam się do łez z filmiku muszę sprawdzić przed imprezą jak Piotr tańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taniec nie chciał mi się otworzyć, za to wszystko sliczne- i szal i serdudszka(zakochałam sie w nich) no i zajączek piękny:)!
    A balkon w zachodzacym słońcu z miniaturowymi narcyzami - nie do zapomnienia:)
    Czy już Ci lepiej?
    Zmiana kodu?Troche przybliż...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ten filc jaki przepiękny! A zajączek jest idealny, śliczność:)
    Wiesz, wydaje mi się, że to już tak czasami jest, że niby wszystko się układa, pogoda pięknieje, a w środku coś gryzie i warczy. Przynajmniej ja tak miewam. Wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może poszczęści mi się w komentowaniu?;) Twoje serduszka powaliły mnie na kolana. Gratuluję wygrania candy i witam siostrę mleczną, gdyż poprzednie candy w tym miejscu wygrałam ja:) Pozdrowienia i dziękuję za piękny komentarz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i poszczescilo Ci sie hihihi :)
      Odezwij sie do mnie na @.Adres znajdziesz na moim blogu

      Usuń
  11. Świetne serduszka no i Vakre przeszedl mi kolo nosa;)Pozdrawiam i mam nadzieje, że u Ciebie coraz cieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny klimat na balkonie, a to niebieskie cudo jest fantastyczne. Filmik obłędny hi hi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszka cudne, zajączek też !!! Gdy kwiaty są na balkonie, to już prawdziwa wiosna.
    Niech Cię nic nie zżera od środka, bo to bardzo szkodliwe jest.
    Piękne prezenty w candy zdobyłaś - gratuluję serdecznie !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń