poniedziałek, 11 listopada 2013

Sprostowanie do "Szybkie Candy"



        
                Zimno!
   Ale nie o tym mialo byc.Post dotyczy Candy a wlasciwie nagrody.Z rozpedu zapomnialam dopisac,ze broszurka zawiera inspiracje bozonarodzeniowe w tym wykroje min. na anioly,mikolaje,stozki i skarpety na slodycze,a nawet chatke z piernika.I to zacheca:) szczegolnie przed swietami.Najgorsze jest to,ze broszurka jest w jezyku norweskim.Ale jakby co to sluze pomoca w rozszyfrowaniu:)Chyba Was nie zniechecilam?
    
                           Milego swietowania!

13 komentarzy:

  1. Pewnie, że nie zniechęciłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wygladaja te dynie z wrzosem, zielona galazka i swieca w laterence. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pismo obrazkowe znam od przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może zrób kilka zdjęć z tej broszurki z ciekawszymi pomysłami i zamieść na blogu :)
    Właściwie to ja tak bez zastanowienia się zapisałam, a przecież już wygrałam u Ciebie... :) ech...zachłanność...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie najważniejsze że są obrazki z tym każdy da radę :D
    A jak nie da rady to po prostu więcej bedzie pisać do Ciebie i będzie Ci wiercił w brzuchu dziurkę hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zniechęciłaś tylko jeszcze bardziej zachęciłaś:)Dziękuję z piękny komentarz pozostawiony u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihihi..no i mam za swoją pazerność:)),,,świąteczne klimaty to nie moja bajka...ale miłej zabawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście się zgłaszam, lubię takie książeczki.
    Liczę na łut szczęścia, a jeśli mi się nie uda, poproszę Cię o zakupienie i oddam Ci wtedy, Jaddisku pieniądze...
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dekoracja, szczególnie latarenka mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem gotowa naumieć się norweskiego :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. No kurczę ale jej zazdroszczę, pozdrawiam cię ciepło piecyk

    OdpowiedzUsuń