piątek, 15 listopada 2013

Losowanie czas zaczac!


            Na wstepie pragne Wam podziekowac za udzial w zabawie.Nie spodziewalam sie,ze w tak krotkim czasie zglosi sie az tyle chetnych.Przybylo mi wiele nowych obserwatorow,ktorych serdecznie witam w moich skromnych progach.Mam nadzieje,ze zagoscicie u mnie dluzej.
Komentarzy bylo 50 z jednym wyjatkiem.Balerinaszydelkowanie napisala 2,wiec licze to jako jedno zgloszenie.Tak wiec chetnych bylo 49.

Maszyna losujaca wylosowala:



                    Nagrode zgarnia TUOME!!!

Ale to nie wszystko!
     Terenia jak sama zauwazyla zostala obserwatorem nr 200.Z racji tego tez jej sie cos nalezy:)Jeszcze nie wiem co ale z pewnoscia cos dostanie:D

               Obie szczesciary prosze o kontakt na @.
                            Adres powyzej.

       Pozostalym nieszczesnicom jeszcze raz dziekuje za zabawe i zachecam do wzieca udzialu w nastepnym Candy.Moze juz niedlugo:)

30 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej... o ja nieszczęsna :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biduleczka!Moze nastepnym razem bedzie lepiej.

      Usuń
  2. Gratulacje dzięki za miła zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Tuome - wspaniały prezent !!!
    Cieszę się z niespodzianki :)
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Caly czas glowkuje:)

      Usuń
    2. Nie męcz głowy, szkoda jej :)
      Nie uważam, że mi się coś należy.
      Miłego dnia Ci życzę.

      Usuń
  4. Ojejkujejkujej!
    Dziękuję!
    Ależ mi się humor poprawił ^^ bo już strasznie zdołowana byłam i zmęczona. Nie no, strasznie się cieszę ^^

    No i gratuluję ponad 200 obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i szczęśliwej 200 - tnej obserwatorce :) No szkoda, ale co tam, czekam na następne candy :) Podrawiam!!!
    P.S. A jak tam u Was pogoda? Bo ja wciąż zbieram pomidory w szklarni... niektóre popękały i te które zbieram są lekko czerwonawe i dojrzewają na parapecie, ale szklarnia wciąż funcjonuje :) Ach ta skandynawia dzika i nieprzewidywalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje pomidory wywalilam bo juz za dlugo trwal ten sezon letni.Musialam zrobic miejsce na choinke.Wlasnie dzisiaj przytargalam z lasu :) Ekolodzy mnie zezra!
      A pogoda w miare.Okolo 10 stopni na plusie i mgla.No i ciemnosci juz nastaly.

      Usuń
  6. Dzięki za zabawę i nowe znajomości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę:) Było miło, ale i trochę smutno teraz. Ale nie ma co smucić się:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczyny :D i dzieki za zabawe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłą zabawę, gratuluję wygranym a Ciebie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buziaki, gratulacje i podziękowania:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwycięzców !!! I dziękuję pięknie za zabawę :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściarom gratuluję!
    Jaddis- zrobię zdjęcie bałaganu i umieszczę na blogu :)
    Ja sama potrafię zrobić taką zadymę, że nic nie mogę znaleźć.
    Kochana- czekam na piękne zdjęcia zorzy polarnej....
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za wizytę a szczęściarom GRATULUJĘ !!!!!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  14. najfajniejsze jest to czekanie...gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałych i magicznych Świąt Ci życzę !!!
    A także wizyty Mikołaja...
    Pozdrawiam serdecznie
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń