środa, 19 czerwca 2013

Znikam




                      Sniegi stopnialy i nastalo lato.Dla sprostowania od razu dodam,ze nie takie jakie macie w Polsce ale dobrze,ze wogole jest!Cieszymy sie tym co mamy!!!Temperatury boskie,dochodzace do 20 stopni.Wczoraj bylo nawet 24 a to na nasze warunki prawdziwy upal:).Nocy juz od jakiegos czasu brak.Niebo robi sie lekko granatowe okolo pierwszej a od drugiej ponownie sie rozjasnia.O czwartej slonce jest juz wysoko na niebie i tak do 23.Lubie te noce bez nocy.Szkoda klasc sie spac jak wokol jest tak pieknie:)W piatek koniec roku szkolnego.Do 19 sierpnia dzieciaki maja labe.Mi udalo sie "odebrac" kilka nadpracowanych godzin i mam wolne.Wolne od pracy i od dzieci:).Zaraz biore sie za ostre pakowanie.W piatek po poludniu mam ostatni dyzur i kilka godzin pozniej udaje sie na moje zadupie.W tym roku rowniez urlop spedzamy w towarzystwie Marzenki i jej meza.Pewnie sie odezwiemy z tego zadupia o ile komary nas nie zezra:).

        Poki co zycze Wam udanego lata.Wypoczywajcie i nabierajcie sil!

                     God sommer! 

      Podczas pakowania z szafy wypadla muzyczna pocztowka.Dla Was!!!







                           Przy okazji polecam Wam blog Poludnie Polnoc.Koniecznie wpadnijcie tam na Candy.Amatorki stylu skandynawskiego z pewnoscia beda zachwycone:)

24 komentarze:

  1. Trudno byłoby mi się przyzwyczaić do dni bez nocy i długich zimowych nocy bez światła. Temperatura całkiem przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic choc pierwsze siedem lat nie obeszlo sie bez tabletek nasennych.Potem jak urodzil sie Danielek zasypialam na stojaco:))

      Usuń
  2. Naładuj akumulatory i wracaj pełna energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj naladowana to ja jestem!Kopie przy dotyku:)

      Usuń
  3. Udanego urlopu:) I odezwij się z zadupia;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwe sie jak wyplyne w morze,bo na zadupiu zasiegu brak:))

      Usuń
  4. Ciesz się życiem,a potem wróć do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłabym w tą ciszę do Was... Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dawaj!Bedziemy razem odpedzac komary:)

      Usuń
  6. Spakowana?
    Ja szaleję ale może jakimś cudem uda mi się wszystko ogarnąć.
    Buziaki i do zobaczenia na miejscu Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie.Najdluzej pakowalam moje szmaty.Nawet nie wiesz ile fajnych rzeczy znalazlam w szafie:)

      Usuń
  7. Ale u Ciebie pięknie, kobieco i romantycznie. Zostaję i pozdrawiam serdecznie. Zapraszam Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Stuk puk. Wpadłam do ciebie bo skandynawię uwielbiam. Nie mogę sie napatrzeć więc zostanę na dłużej. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, szukamy fajnych ludzi do wymianki, Ty robisz przepiękne rzeczy, więc może się do nas dołączysz: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2013/06/letnia-wyianka.html#h=1095-1372486345846

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ,że odwiedziłaś mój blog . Dzięki temu poznałam Twój , pozdrawiam serdecznie Kasia , ps. nigdy nie byłam w Norwegii , podobno tam ślicznie macie ? z krajów na północ on PL tylko Szwecję odwiedziłam ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za podpowiedź w sprawie nazwy kwiatka :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, ciotka, ileż można tkwić na zadupiu????;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaddis- wracaj kochanie na bloga. bo mi tu Ciebie brakuje. Lato się skończyło, idą długie jesienne wieczory więc czekam na Twoje posty :).
    Wiem, że ciężko się zabrać za blog po długiej przerwie, ale później będzie lepiej.... Czekam (na pewno nie tylko ja). Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Już jesień, a u Ciebie wciąż lato ;)

    OdpowiedzUsuń