wtorek, 16 kwietnia 2013

Klucznica


                Mamy wiosne.W kalendarzu.Sniegu wciaz sporo choc z dnia na dzien go ubywa.Temperatury umiarkowane czyli w okolicach 4 stopni.Strasza nas upalami.Pod koniec tygodnia zapowiadaja 11 stopni.Bosko!Ale ja weekenduje w pracy.Nastepny wolny dzien w poniedzialek.Zaklinam pogode na ten dzien.Bede sie relaksowac.Sama w domu:)
        Dnia przybywa blyskawicznie.Nie znaczy to,ze czasu mam nadmiar.Czas pedzi jak szalony.Zalegam z  foto-zabawa,do ktorej zaprosila mnie Marta.Obiecuje,ze kiedys sie wypowiem na swoj temet:) i zabawa bedzie kontynuowana.
        Zaczynamy przymiarki do sezonu."Lodzia" sie serwisuje a w zatoce puscily lody.Pierwsza "skorupka" juz zacumowana.




        Dokonalam tez malego rekoczynu."Klucznica" czyli szafka na klucze.Biala,lekko odrapana.Oto ona:











22 komentarze:

  1. Super jest ta szafka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafeczka śliczna:) I widoki też piękne, a u nas już ciepło i podobno ma być ponad 20' w przyszłym tygodniu (o zgrozo!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna szafeczka:)
    O pogodzie nie napiszę znasz moje zdanie:(:(:(
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wszystko widzisz w czarnych kolorach.Trzeba sie cieszyc tym co sie ma.Te 4 sopnie dla niektorych "tylko",dla mnie "az",bo zawsze lepiej niz -20:)

      Usuń
  4. Szafka przepiękna!!!Ale Ty umiesz zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalas sie nabrac kochana.To decoupage:)

      Usuń
    2. A widzisz,nie dałam.Wiem że to decu,ale cieniowanie Twoje!A ja nie mam pojęcia o cieniowaniu :(

      Usuń
    3. Ja tez:).Papier byl cieniowany:)

      Usuń
    4. No to dałam się nabrać :)

      Usuń
  5. Nadobna, piękna:))
    Buziaki
    P.S. Dostałaś życzenia urodzinowe?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna szafeczka. Wiosna napawa w pełni optymistycznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Klucznica jest jak ta wiosna z Twoich opowieści: nieśmiało kolorowe kwiaty próbują przebijać się przez biały, gdzieniegdzie powycierany już śnieg. Cudo!
    I zatoka też cudo... ale to wiesz, wiesz dobrze, że kocham Twoją stronę świata. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten motyw:)))u mnie kuż bardzo przyjemnie wiosennie...za tydzień moze zaczna wykluwać się pierwsze minilisteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szafka wygląda uroczo- romantycznie i ciepło. Piękny motyw dobrałaś.
    Jaddis- Twoje zdjęcia i krótkie relacje z życia podziwiam . Trąci egzotyką, czyli to, co mnie tak ciągnie w świat. Pisz Kochana więcej.... plisssss.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna szafeczka . A podpowiedz - malowalas Lady farba ? Bo ja wciaz eksperymenruje i nie wiem , ktora najlepsza. Pozdrawiam Ania z Hallingdal

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jest piękna, ideał :) chłodek u Ciebie :( tutaj lato...

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Decoupage? Wyglada naprawde jak malowane. Sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to zdolna bestia jesteś! Co do pogody, to idzie ku lepszego. Moze nie tylko w Polandii bedzie tak goraco.Tak, tak ... nadzieja, matka glupich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Ciebie bardzo serdecznie,Twoje prace i zdjęcia są piękne.J.

    OdpowiedzUsuń