piątek, 11 stycznia 2013

Zorza

      Dzis niebo nabralo koloru szmaragdow.Nieczesto zdarza sie to zjawisko nad Oslo.Spektakl trwal dwie moze trzy godziny.Zdjecie niezbyt dobrej jakosci bo zrobione telefonem ale zobaczcie same.Taki widok z kuchennego okna nie predko sie znowu trafi.



             Kolejna rzecz,ktora wprawila mnie dzis w euforie to ta wielka skrzynia.



              Dostalam "cynk",ze znajoma znajomej posiada taka skrzynie i chce sie jej jak najszybciej pozbyc.I to za friko.Wiec czemu nie?Mam juz wobec niej pewne plany ale z ich realizacja musze powstrzymac sie do wiosny.Docelowym miejscem przeznaczenia bedzie balkon.Mam zamiar uczynic z niej stolik balkonowy.Zadna dewastacja nie wchodzi w rachube.Bedzie tylko delikatny lifting i lekki makijaz:)

30 komentarzy:

  1. No...... zazdroszczę skrzyni. Tylko herbatka Ci się ześlizgnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslisz,ze pozwole na niej stawiac herbatki?Picie i jedzenie w powietrzu:)
    A po drugie to u nas taki klimat,ze pcie herbatki na balkonie grozi zesztywnieniem:) na amen

    OdpowiedzUsuń
  3. CU_DO_WNA zarówno zorza, jak i skrzynia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co bardziej mnie nakrecalo:)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda Twoje niebo- szkoda, że w Polsce chociaż jeden raz w roku nie mam takich widoków z kuchennego okna. Moim marzeniem jest zobaczyć taką zorzę polarną- zobaczyć i zrobić świetne zdjęcie... Może kiedyś- myślę o tym...
    Skrzynia ma wielki potencjał pomysłów- jestem ciekawa jak ją zliftingujesz :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale widoki z okna. Pewnie na żywo wygląda magicznie i trochę przerażająco.
    Skrzynia super.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale niesamowity widok, a skrzynia ciekawa, czekam na relacje po liftingu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna zorza.raz w życiu chciałbym zobaczyć to zjawisko. Skrzynia urocza. Czy nie zniszczy się na dworze?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam oszklony balkon,wiec deszcze jej nie groza.

      Usuń
  8. I nie obudziłaś mnie????
    TY RURO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sie chodzi spac o osiemnastej....

    OdpowiedzUsuń
  10. Zorza...Moje marzenie!
    Kiedyś je zrealizuję- nie można całe życie marzyć o zobaczeniu zorzy...
    Droga Jaddis- zapraszam na moje candy, jeśli Ci się oczywiście spodoba...
    Ciepłe pozdrowienia ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę zorzy!!! To musi być wspaniałe uczucie, widzieć to na własne oczy. W Agder zdarza się jeszcze rzadziej:( Skrzynia super!

    OdpowiedzUsuń
  12. A u nas nie ma zorzy... A i dzieki za zime:-) nie mogliscie jej potrzymac u siebie? A skrzynia... No coz... A Twoja znajoma nie chcialaby sie ze mna zapoznac? Moze i mnie by cos fajnego podarowala:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej osobiscie tez nie znam ale miala istne cuda w piwnicy:)

      Usuń
  13. Skrzynia taka to stała by sobie u mnie w pokoju, pasuje jak ulał. Widok z okna kuchennego? o matko!!!! istne cudo!!! na żywo musiało to wyglądać niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie bym ja zatrzymala w domu ale miejsca brak a balkon obszerny,oszklony i zaniedbany:)

      Usuń
    2. dla takiej skrzyni to bym nawet wersalkę wywaliła! :)))

      Usuń
  14. Piękny widok a tej skrzyni to Ci zazdroszczę:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zorzy zazdraszczam.....a skrzyni...hihihi nie ...bo moja możliwe,ze bliźniacza stoi w piwnicy.....i czeka na zmiłowanie bidulka,,,moją mam ochotę dać na salony....na koce,pledy,obrusy

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie ,a skrzyni to normalnie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co bardziej mnie wprawiło w euforię...?
    Skrzynia czy zorza...? ;)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowity widok ^^
    i świetna skrzynia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widok piękny, a przez skrzynie chyba nie zasnę;)! Kochana, Ty to masz szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  20. Krásny pohľad na nebo a kufor je unikátny.
    Jana

    OdpowiedzUsuń

  21. Ale Ci się kochana cacko trafiło,pozazdrościć!!! I ta zorza,same bonusy szczęściaro dostajesz :)

    Ps. strony internetowej ,,graciarnia'' niema ,ale może kiedyś wrzucę kilka drobiazgów na bloga.Pożyjemy zobaczymy.Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń