niedziela, 6 stycznia 2013

Przezylam

            i wyglada na to,ze zyc bede:)
Stopniowo wracamy do normalnosci.Ostatnie trzy tygodnie spedzalismy w gabinetach lekarskich.Jak nie jeden to drugi.No i ja.Tak zdechla nie bylam kilka lat.Dobry poczatek Nowego:).Podsumowan strego nie bedzie.Co do Nowego to zycze sobie wiecej spokoju,zeby zajace nie chorowaly i troche wiecej czasu dla siebie.No i pogody i zeby jeszcze ryby braly:)
Postanowien noworocznych tez nie bedzie.Nie potrafie dotrzymywac danego sobie slowa:).Od dluzszego czasu powtarzam sobie,ze bede codziennie uzywala odzywki do rzes,na ktora wybulilam prawie 500 zl.I co?Odzywka lezy a ja biadole,ze rzesy liche:)
Wam zycze kreatywnosci i czasu dla siebie:) i spokoju ducha.
Dziekuje Wam za zyczenia swiateczne i noworoczne.Przez ta zaraze nie bylo mi po drodze do kompa.Wciaz mam kilkanascie nieprzeczytanych @,na ktore obiecuje,ze odpisze:).Wkrotce!
Na dobry poczatek Nowego dedykuje Wam cos co spodobalo mi sie jak tylko uslyszalam to pierwszy raz na liscie.


 
No to co?Glosujemy?? :)

7 komentarzy:

  1. Zdrowiej bo czas się spotkać:)
    Utworek bardzo fajny.
    Ściskam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo. Zero konsekwencji. Zazdroszczę koleżankom, które używają systematycznie odzywek, balsamów, maseczek... zazdroszczę, jakbym miała czego, jakby mi ktoś bronił...

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo zdrowka! :-) a piosenka fajna, ale wole oryginal :-) pozdrawiam i zycze samych cudownosci w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wersja jest doskonała!Ja lubię Lykke Li ,ale ta wersja mnie rozbraja.Ma w sobie to COŚ!Ja głosuję ;)
    Jak Nowy Roczek kiepsko sie zaczął,to teraz będzie już tylko lepiej,zobaczysz.Ja żadnych postanowień nigdy nie czynię,ale i podsumowań nie lubię robić.
    Pozdrawiam i zdróweczka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka życzę:) W nowym Roku wszystkiego co Najlepsze,pozdrawiam serdeczanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokoju i zdrowia z całego serca życzę. Oryginalna wersja tej muzy pobija wszystkie inne wersje. Uwielbiam tego posłuchać gdy robię jakieś słodkości, inspiruje bardzo. Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń