niedziela, 2 grudnia 2012

Ta daaam!

    Przyszla pora na ogloszenie wynikow rozdawajki.Wszystkich komentarzy bylo 73 (razem z moimi).Chetnych bylo sporo ale niestety tylko 3 szczesciary beda mialy co wycinac:)
Pierwsza szczesciara to:


Alex-autorka komentarza nr 2.

Druga,ktora ma farta to:


 Kolorowy Swiat-autorka komentarza nr 54.

Trzecia,ktora bedzie miala co ciac to:


Edyta Pi,ktora napisala komentarz nr 66.

               
               Szczesciarom gratuluje i prosze o kontakt a wszystkim bioracym udzial w zabawie dziekuje,ze odwiedzily me skromne progi.Zapraszam czesciej:)Wpadajcie   kiedy tylko macie na to ochote :)
              Jesli ktos ma ochote na wymianke serwetkowa jestem otwarta na propozycje:))


19 komentarzy:

  1. Buuu,koło nosa przeszło,a tak blisko było..j amiałam chyba nr 3:/ Gratuluję wygranym. Dzięki za zabawę. Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym- a ja sierotka przegapiłam!
    Pozdrawiam Jaddisiu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jupija! Trarara! To okrzyki radosci:-) sie ciesze strasznie! Jak sie ogarne to zaraz napisze maila:-) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! Zaluje strasznie, ze te cuda nie dla mnie ;) dzieki za zabawe i emocje, pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
  6. A to szczęściary, gratuluję im!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. a dlaczego ja sie nie zapisałam?????buuuu-pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niespodzianka :D Ciesze się ogromnie, teraz to już nie ma zmiłuj biorę się za ten decoupage na całego :D Zbieram serwetki i zbieram i nie było jakiegoś zapłonu, a ta wygrana, aż mnie rozpiera chęć wycinania i wyklejania, malowania i lakierowania :) Dziękuję pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Huuuuuraaaaaaaaa!!! Cieszymy się baaardzo i jeszcze bardziej dziękujemy!!! Robimy teraz ozdoby z masy solnej - może coś zdekupażujemy jeszcze na tych świątecznych serduszkach i gwiazdeczkach, bo przygotowujemy się do kiermaszu świątecznego!
    Dziękujemy i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i dziękuję za zabawę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje za zabawe,i pozdrawiam :D a szczesciarom gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) Gratuluję szczęściarom!!

    OdpowiedzUsuń
  15. takie zestawy mnie ominęły, gratuluję szczęściarkom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje!!! dzieki za zabawe:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń