wtorek, 6 listopada 2012

Komu,komu

    ..... bo sprzatam w domu:)
   Urlop dobiega konca.Niestety!Mialam inne plany a skonczylo sie na sprzataniu.Efekt powala z nog.Nawet "Perfekcyjna" nie ma sie do czego przyczepic.A co tam!Niech przyjezdza z ta swoja biala rekawiczka!Prosze bardzo!Dzwi stoja otworem:)
  Ogarnelam w koncu "swoj" pokoik.Niby goscinny a pelnil funkcje klamociarni.Doczekal sie odswiezenia scian,nowych mebli i czeka na dopieszczanie.Podobnie jak sypialnia.Okazalo sie ,ze zabraklo mi lnu na firany.Musze poczekac piec dluuugich dni az przesylka dotrze do domu.Dopiero sie zacznie!Maszyna znalazla swoje stale miejsce.Materialow 2 pelne szafki.Tylko szyc!Podpisac pakt z diablem na niesmiertelnosc i szyc!Szyc!Szyc!Zrobilam tez mala inwentaryzacje w szafie z serwetkami.Miliony serwetek.Zabraknie zycia na ich "przetworzenie".Z tej tez okazji dziele sie z Wami.I...
                        Zapraszam na rozdawajke!
  Do rozdania sa 3 pakieciki serwetek po 58 sztuk.Ilosc moze ulec zmianie;).
Ze wzgledu na to iz poczta norweska pod koniec roku zwykle niedomaga losowanie odbedzie sie 30 listopada.Fajnie bedzie jesli przesylki dotra do Was jeszcze w tym roku:).Zasady takie same jak tu.


                                
                                     Powodzenia!!!


73 komentarze:

  1. oczywiście staję w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sie piszę!!! Choć mam już ogrom serwetek, to moje dziecię zaczyna się bawić, co sie z tym wiąże dużo próbowania, i dużo serwetek się zużywa :) A tez jestem ciekawa norweskich serwetek :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno się nie zapisywałam na candy-nie mam szczęścia w losowankach,ale co tam.
    Reklamę Ci chociaż zrobię-hihi. Zazdraszczam porządku-nie wybierasz się w pomorskie? :) Zapraszam ,jakby co:) Pozdrawiam,Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, ja choć nie mam bloga ale również zapisuję się na taki zestawik. - na dobry początek moją fascynacja robótkami.
    dworak.k@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, stanę grzecznie i cichutko jako pierwszy "bezblogowiec"((:
    Już się tu troszeczkę rozgościłam to mogę czuć się też zaproszona.
    Moja poprzedniczka pisała coś o pomorskim,więc Pomorze zaprasza.
    Elżbieta
    wem-kad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się "uczę decoupagę", a tu takie rozdanie... No no no!
    Jasne, że się ustawiam w kolejeczce :)
    emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a co tam, spróbuję szczęścia u Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy poczta na początku listopada działa u Was dobrze?
    Tak tylko pytam...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj dziala bez zastrzezen.Czesto bywa tak,ze jak zamowie sobie cos w necie to na drugi dzien przychodzi przesylka.W grudniu wszyscy wszystkim cos wysylaja i bywa tak,ze trzeba czekac tydzien a nawet dluzej.

      Usuń
    2. uspokoiłas mnie, więcej nie powiem...

      Usuń
  9. i ja się ustawiam w kolejce, dopiero poznaję metodę decoupage i z pewnością by mi się przydały, a może dopisze mi szczęście ;)
    pozdrawiam

    kamila7771@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę jakie fajne porządki robisz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ale cuda!!!
    Staję grzecznie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj!!!!! Ja, ja, ja chce skorzystac ze swego szcześcia i sprawdzic, czy wygram te piekne serwetki :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chetnie sie ustawie w kolejce, liczac na szczescie. Zgarnac takie cuda byloby ogromnym szczesciem :) Pozdrawiam i zapraszam z rewizyta i rowniez na candy :) eda

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również ustawiam się w kolejce. Jeszcze nigdy w życiu niczego nie wygrałam, ale kto wie...może tym razem :) Serdecznie pozdrawiam agniecha.um.21@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja spieszę się wpisać jak tu takie cuda rozdajesz. Zapraszam też do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przygarnęłabym te serwetki ,zapraszam do siebie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! ile serwetek!!!! W decu jestem początkująca, ale chętnie znów popróbuję. Przy okazji zapraszam na candy do mnie http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/2012/11/candy-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam bloga,ale chętnie zaopiekuje aię Twoimi serwetkami :)

    katarzyna-wolak1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie umiem przejśc obojętnie obok serwetek :) Banerek u mnie na blogu z boku, a twój blog - także w ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się i ja :) obserwuję z chęcią, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I mnie proszę zapisać. Staje grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm, to i ja się zapiszę :). Zazdroszczę porządku. Ja się nie umiem zebrać od kilku miesięcy za jeden pokój...

    OdpowiedzUsuń
  24. O rety rety,ustawiam sie w kolejce po te cudowności.Dołączam do obserwatorów.Pozdrawiam:)i zapraszam w moje skromne progi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie. Same fajne rzeczy. To i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Serwetek nigdy dość :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozdrawiam serdecznie,zapisuję się na te piękne serwetki,może dopisze mi szczęście.nie mam bloga,ale jestem obserwatorką .Anna z Pomorskiego annar30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. kolejka długa, ale nie omieszkam i ja ustawić się w niej, bo cukiereczki niezwykle smakowite
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam bzika na punkcie decoupage, szczególnie lubię ozdabiać butelki duże, małe, chude i pękate. Niezwykle kuszące candy u Ciebie, więc koniecznie muszę się zapisać. Może to właśnie do mnie uśmiechnie się szczęście...Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zamieszczam banerek u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. O mamo, ta z różowymi babeczkami prześliczna.
    Baner już wkleiłam na prawy pasek boczny http://starlightparade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się w kolejce po cudności ustawiam:) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja chętnie stanę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce :) kajojcia82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam serwetki, więc ustawiam się do kolejki :), jako "bezblogowiec" piszę maila i trzymam kciuki :)
    fifik5@o2.pl
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się i ja na na pewno niepowtarzalne Candy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Serwetki takie ,chciałabym mieć!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zaczęłam dekupażować stosunkowo niedawno i chętnie przygarnęłabym każdą niepotrzebną serwetkę ;) zapisuję się i pozdrawiam!

    http://anzaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie bym dpłożyła ten piękny zestaw chusteczek do mojej skromnej kolekcji. Ustawiam się więc w kolejce i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam wielką chęć na przetworzenie stosiku serwetek. Ustawiam się w kolejce, z nadzieję, że może trafią do mnie. Obserwuję jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    i love you!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też jestem bez bloga..ale uwielbiam decoupage, więc na pewno serwetki się przydają :)
    Zapisuję się więc :)

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja w sumie tylko reklamkę Ci zrobiłam nie musisz mnie brać pod uwagę..,
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani mi sie sni:).Mozesz sobie do mnie przyjsc i zagrzebac w szafie sama:)

      Usuń
  44. sonea obserwuje i z przyjemnością zapisze się na serwetkowe słodkości:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się z wielka radością :) blog obserwuję nie od dziś ;)
    a baner tu: http://nibica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się;)
    Obserwuję jako fraglesik
    i dodałam baner http://fraglesik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością się zapisuję i zapraszam na candy do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuje sie i zapraszam wszystkich na moje Candy:)
    koziolekhobby.blogspot.com
    koziolek69@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też chciałabym spróbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Skoro tutaj są porządki, to my chcemy mieć u siebie ten bałagan ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. to i Ja też :)
    szalonaizzy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. O matko jedyna. Blog odnalazłam zupełnym przypadkiem i bardzo dobrze, ze tak się stało. Z wielką chęcią będę obserwować. O rozdawajce już nie wspominam, oj byłoby co wycinać. Świetna niespodzianka, więc ustawiam się i liczę na łut szczęścia. Banerek jest już na moim blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się i jestem tu : http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też staję w kolejce. Jak dobrze, że zajrzałam do Alex, bo przegapiłabym takie skarby. Do mnie tez zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  55. nema prijevoda pa nerazumijem dali je internacionalno otvoreno darivanje ili je samo za poljsku?

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  58. To na koniec ja, początkująca scraperka :) jeszcze nie mam swojego bloga, więc ustawiam się w kolejce i przekazuję swojego maila: m.hlafdiga@gmail.com Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  59. spróbuję szczęście :)

    Obserwuję jako : EWAY
    Info na moim blogu o rozdaniu : http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html

    i e mail : ewaa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja tez sie zapisuje do kolejki, chyba jako ostatnia..?
    podlinkowany bannerek wisi w pasku zabaw na fioridifantasia.blogspot.it
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Rzutem na taśmę zapisuję się na końcu niestety. Niestety, bo żałuję, że dopiero teraz natrafiłam na Twój blog. Myślę, że trochę czasu tu spędzę, bo jestem strasznie ciekawa Twoich postów. Po przeczytaniu dwóch widzę, że piszesz ciekawie o swojej pasjach, ale też życiu. Wszystko co trzeba zrobione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. ja też się zgłaszam :)
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Na szarym koniuszku staję w długiej kolejeczce z wielkimi nadziejami. Pozdrawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  64. też chcem :) pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. serwetek nigdy za dużo... przy odrobinie szczęścia chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Chodź już 30 , ja chętnie przygarnę serwetki...może się uda:))całuski,
    becia
    cwybea@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Również dopisuję się do tej jakże długiej listy. ; )
    Myślałam, że zgłosiłam się kilka dni temu, ale dopiero teraz zauważyłam, że Blogspot zjadł mój komentarz...

    OdpowiedzUsuń
  68. Staję w kolejce :)
    Baner na blogu http://bambusowy-raj.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń