poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Post bez zdjec

        Mialam zniknac na chwile a tu jak sie okazalo wsiaknelam na dobre.Oznajmiam ,ze zyje!Do domu wrocilam tydzien temu i wlasciwie z niego nie wylaze.Od polowy czerwca chata stala pusta,syf sie w niej rozmnozyl i rozpanoszyl na dobre.Kurzowi i innym brudnym stworkom mowimy stanowcze NIE!Tak wiec tyram od rana do rana:)
    Lato szybko nam minelo.Wlasciwie to tego lata wcale nie bylo.Pogoda jak zwykle kaprysna.Duzo deszczu a i temperatury zachecaly raczej do kozucha niz do bikini.
No i same rozjazdy.Pakowanie,wyjazd,powrot na 2-3 dni,pranie,prasowanie,pakowanie i tak w kolo.
   W Polsce przywitala nas fala upalow.Dla nas istny szok termiczny.Troche sie balam o Adasia bo dziec nie zwyczajny do takich temperatur.Z poludnia dalismy noge nad morze bo tam bylo troche chlodniej.
  Potem znowu pranie i skok na polnoc Norwegii.I tam o dziwo bylo lato:)Byly ryby,byly jagody,tylko grzybow nie za bardzo.
  A teraz jestem w domu!Adas tydzien temu rozpoczal przedszkole.Jeszcze rok temu kopal w brzuchu a tu taki skok z niemowlaka do przedszkolaka.Na razie jest troche placzu.Danielek dzis rozpoczal rok szkolny co dla mnie oznacza popalone nerwy bo znowu sie zacznie:rozpakuj plecak,gdzie piornik,odrabiaj zadanie itd.
       Chlop wciaz na "tacierzynskim".W Norwegii kazdy tata ma prawo do 12 tygodni platnego urlopu "tacierzynskiego".Jesli go nie wezmie to przepada.
      Ja mam ostatni tydzien wolnego.Do pracy wracam w nastepna srode.BUUUUUU:(Oznacza to,ze nie bede tu czestym gosciem.Ten tydzien zamierzam spozytkowac na maksa.Oj bedzie sie dzialo!Zaraz pedze demolowac sypialnie bo znalazl sie kupiec na moje graty a potem gnam zakupic nowe:).Urabiam chlopa na malowanie,bo jak tu wstawic nowe meble do nieodswiezonych scian?To tak jakby ktos ubral czyste majtki na brudna d... Ja w tym czasie bede malowla komodke.I tu APEL DO TRANSFERUJACYCH.Marzy mi sie transfer na komodce.Bedzie malowana biala farba wodna(chyba z Fluggera).Jakie macie sposoby na ladny transfer bo nie mam czasu na eksperymenty.Co polecacie?Nitro czy media?
    I tym APELEM koncze ten post bez zdjec.W miare wolnego czasu bede starala sie cos napisac,wrzucic jakies zdjecie a teraz musze juz zniknac bo wiecie.... komodka czeka:)
                 Licze dziewczyny na wasze dobre rady!


10 komentarzy:

  1. A, jesteś .......... Choć na chwilę........
    Transfer z tego co wiem dokładniejszy z media. Z pewnością dłużej się go robi, ale jest pewniejszy. Nitro szybka akcja, ale czasem nie wsio się odbije, czasem się rozmywa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poswiece deske do krojenia w ramach eksperymentu:)Zobaczymy co wyjdzie

      Usuń
  2. ja napisy robie deku..druk laserem na serwetce...Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam sie na transferach. Ale ciekawa jestem jak to bedzie z Twoja komoda:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się dzieje u Ciebie!!!! czytam z zapartym tchem i podziwiam. Wszystko w takim tempie!!! co do Twojego pytania to z tego co zauważyłam na innych blogach media zdają najlepiej egzamin w takim przypadku. Czekam na fotki. Życzę duuuużo siły i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadziu ,podobno vikol sie niezle sprawdza! PS. Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana, dziękuję za odwiedziny :) i komentarz.
    Czekam na Twoje mydełka i kolejne posty :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie ,ze musisz jeszcze troche poczekac bo wrocilam do pracy i zakretu nie moge wyrobic.Czasu mi brak dla siebie.

      Usuń
    2. Rozumiem :)
      Dziękuję za link do strony H&M. Będę musiała poszukać jakiejś kurtki, nie wiem gdzie. Na pewno taniej, na nowe ciuchy kasy brak :/ trzeba jakoś dać radę;) pozdrawiam!

      Usuń