sobota, 25 sierpnia 2012

Co znaleziono w tajemniczej paczce?

Zdjecie pochodzi ze strony  vg.no
   
      O 18.00 wszystko stalo sie jasne.Paczka zawierala wiele starych dokumentow,wycinkow z gazet i listow.Czesc listow zostala nadana w Ameryce.Wedlug ekspertow najbardziej ekscytujaca jest szarfa podarowana przez Krola Haakona VII podczas wizyty w Otta w 1912 roku.Po dokladnym zbadaniu zawartosci paczki przez lokalnych ekspertow paczka powroci do zbiorow muzeum.

    W paczce znaleziono wycinek gazety z data 18 sierpnia 1914 roku.Ciekawe jakim cudem znalazla sie w paczce zlozonej do depozytu 26 sierpnia 1912 roku?Czyzby Nygaard wyprzedzil czas? 

  Chcecie zobaczyc co bylo w paczce?Wklejam link.

13 komentarzy:

  1. Aż mnie dreszczy przechodzi....Tak chciałabym chociaż przez chwilę potrzymać w dłoni te listy i gazet.....Uffff... Chyba też coś zapakuję i napiszę, że można otworzyć za....50 lat....:)
    Całuski Jaddis- miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie lekko rozczarowala zawartosc paczki.W sumie to sie tego spodziewalam.Kiedys bylam w forcie Stauben na wyspie Frøya i pan opiekujacy sie tym mini muzeum dal mi do poczytania gazete Aftenposten wydana 1 wrzesnia 1939 roku z prezydentem Moscickim i Hitlerem na pierwszej stronie.Rece mi sie trzesly strasznie.Kiedys napisze o tym wiecej.

      Usuń
  2. świetnie, że o tym napisałaś! z przyjemnością oglądałam filmik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Co u Was slychac?Stesknilam sie troche:)

      Usuń
    2. My teraz w Szwecji. I to jakieś 200 km od Oslo, więc prawie sąsiedzi! :-)

      Usuń
  4. Aż dziw, że udało jej się przetrwać takie "przygody". To paczka urodzona pod szczęśliwą gwiazdą:) A z tym wyprzedzaniem czasu to może być prawdopodobne, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mysle,ze albo te gazety byly dokladane do paczki albo paczka zostala oddana do depozytu troche pozniej

      Usuń
  5. Hej, nie było mnie jakiś czas. Dzięki za odwiedziny. A co, masz ochotę na pirata? To chyba nie większy problem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba ktoś nie wytrzymał i otworzył paczkę - dokładając później nowy wycinek :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi interesująco;))Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kochana, proszę podaj mi swój adres - wyślę Ci obiecany albumik:))
    pozdrawiam i permanentnie zazdroszczę Norwegii...

    OdpowiedzUsuń