czwartek, 14 czerwca 2012

Znikam na chwile:)

     

               Zarazona i jak na razie nie zrazona transferami postanowilam pokombinowac troche na innych materialach niz tkaniny.W efekcie eksperymentowania powstala szkatulka.Grafika rowniez i w tym przypadku znaleziona na blogu Malowany kokon .Wydrukowana na drukarce atramentowej i przeniesiona za pomoca Art Medium ktore zakupilam niemal dwa lata temu i dopiero teraz doczekalo sie swoich pieciu minut.Ze mna juz tak jest,ze wszystko musi nabrac mocy urzedowej:)Mam pelno pomyslow,wielkie checi do roboty tylko czasu brak.Korci mnie tez transfer na szkle i porcelanie tylko jak na razie nie wiem jak sie do tego zabrac.Zakupilam juz rozne media i .... stoja,czekaja:)
       Dzis wielkiego rozpisywania sie nie bedzie.Dodam tylko tak na marginesie,ze nocy juz calkiem brak.Az szkoda sie klasc jak tak fajnie cicho i jasno.Prezentuje pudlo i znikam.Jeszcze nie wiem na ile ale chyba na dluzszy czas bo cyganski gen sie w nas obudzil wiec do domu powrocimy przed nastaniem sniegow:)Obiecuje wpadac od czasu do czasu i Was podgladac.A teraz ide nakarmic mlodsze piskle i odespac noc:) bo znowu szkoda mi bylo sie klasc:)


21 komentarzy:

  1. Oj...takie cudo tytułu nie potrzebuje...
    Wszystko co robisz,robisz z niewiarygodną dbałością o każdy szczegół!Podziwiam!
    Odpocznij troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna szkatułka :)
    udanych wojaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widizałam to CUDO na żywo:):):)
    Kochana zakupy na wyjazd poczyniłam żeby tylko nic nie staneło nam na drodze...
    Całuski i uściski zobaczymy się za tydzień Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zeby po drodze nic nie stawalo;)

      Usuń
  4. wspaniała szkatułka i bardzo dopieszczona! życzę wspaniałego wojażowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała grafika, pięknie Ci to wyszło:) POzdrawiam i do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna szkatulka z delikatnym motywem

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam różane motywy....tylko po drodze do sklepów nie wchodźcie..hihihihi:))

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna szkatulka lubie motywy z rozami

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna ta szkatułka, a i motyw różany rewelacyjny;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkatułka wspaniale się prezentuje, piękny klimat, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło, mnie to chyba to nitro nie lubi:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. czyżbyś wróciła? nie ma Cię już trochę za długo...

    OdpowiedzUsuń
  13. ej, długa ta chwila !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocilam tydzien temu.Lada chwila postaram sie cos naskrobac bo tyle sie dzialo w ostatnim czasie i tyle bedzie sie dzialo w najblizszych dniach,ze nie wiem jak sie z tym wszystkim uporam.Chwila dluga a nie wiem kiedy ten czas tak szybko uciekl:)Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Usuń
  14. Gdzie zdjęcia wyłaź z tej kuchni i pokazuj!!!
    Dziękuję za wsparcie Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam technikę transferu:) Nawet bardziej niż decoupage, bo na efekt nie trzeba tyle czekać:) szkatułka sliczna:) Dziekuj ę za zapisanie sie na rozdawajkę:) Poogladałam sobie rózne posty u Ciebie, najbardzej zazdroszcze umiejętności produkcji mydełek:)jak na nie patrzyłam to aż mi pachniało w głowie:) Pozdrawiam - Iza

    OdpowiedzUsuń