wtorek, 24 kwietnia 2012

Zachorowalam!

     Zarazilam sie ta straszna choroba zwana "transfer".Od dawna kombinowalam z czym sie dalo i na czym sie dalo.Oliwy do ognia dolala Qrka i tu do Ciebie kochana kieruje pytanie:jak to jest z tymi transferami w praniu?Mam chec na rolety a nie chce zeby byly jednorazowe:).Najpierw kombinwalam z Art medium bo tylko takie jest tutaj dostepne.Transferki wychodzily wyrazne ale ceratowe i niezbyt mile w dotyku.Wlosy z glowy rwalam bo koniecznie chcialam cos zrobic a nie mialam jak.Probowalam z kwaskami cytrynowymi i innymi plynami.Nie jadlam,nie spalam.Drukarka taka,drukarka siaka.Szczeciu nie bylo konca jak moja droga i niezawodna Marzenka zaopatrzyla mnie w dwie flaszki nitro!W Norwegii nitro jest niedostepne ze wzgledu na niekorzystny wplyw na srodowisko.Tutaj wszystko jest ekologiczne,nawet rozpuszczalniki.Calkiem niedawno w sklepie z artykulami budowlanymi odkrylam aceton.Slyszalam,ze z acetonem tez mozna :)Sprawdze jak tylko go nabede.
    Nie ma co sie dalej rozpisywac.Przechodze do konkretow i chwale sie poduchami.Grafika skradziona z internetu.Chyba tutaj.Poduchy uszylam sama.W niedziele.Zdjecie malo atrakcyjne ze wzgledu na swiatlo a wlasciwie ze wzgledu na jego brak.Za oknem mgla i widocznosc na dwa metry.Plusy mieszkania w niebie:)



      Na razie tylko dwie.Ale beda kolejne:) jak tylko Adas pozwoli mamie zasiasc do maszyny :) 

24 komentarze:

  1. Proszę Cię tylko nie lecz się z tej choroby!
    Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że Adasiowi też się podobają podusie i ze zrozumieniem pozwoli mamie ma szaleństwo przy maszynie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną masz chorobę:)Piękne "objawy":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne....można prać!!!!!!Najlepiej ponoć ręcznie....spróbuj zrobić coś na maleństwie i wrzuć do automatu.....ja prałam w 40 stopniach i nic:)))))Pozdrawiam:)))))))aaaaa i dobrze,ale przeciez jak inaczej????...utrwalić żelazkiem....

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja choroba jest zarażliwa niczym grypa... Już szperam w moich wydrukach- też jakąś poduchę uszyję! A co!!!
    Ładne wyszły poduszeczki- prosty wzór,szycie- a efekt....hohoho! Cudo na kanapie. Zazdrosna idę do swojej maszyny. Pozdrawiam.
    PS. Jutro wysyłam paczuszkę. Pa

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :)
    a balerinki zachorowałam :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. * a na balerinki zachorowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając sam tytuł - zamarłam...
    Ojej... biedactwo nasze, co się stało? Na co?
    Dopiero czytając odetchnęłam z ulgą.
    I to jaką!
    Poduchy klimatyczne niemożebnie.
    Tylko proszę mnie więcej nie straszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, mam pytanie odnosnie rozpuszczalnika. Ja uzywam acetonu i zostawia zółte zacieki. Prosze pomocy? Dlaczego tak sie dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o transfery to nie mam zbyt duzego doswiadczenia.Moim "Guru" jest Qrka i ona o transferach wie wszystko.Acetonem jeszcze nie probowalam a nitro mam przywiezione z Polski.

      Usuń
    2. Hmm ja do Polski wybieram sie dopiero na przelomie lipca-sierpnia, a do tego czasu szukam ratunku na zacieki przy uzyciu acetonu -pomozcie!!

      Usuń
    3. Moze za duzo tego acetonu?

      Usuń
    4. Probowalam raz jeszcze z mała iloscia acetonu,niestety nie ma roznicy. Odbitki w kolorze czarnym zostawiaja żółte zacieki a odbitki granatowe niebieskie zacieki. Nie mam pojecia co sie dzieje!

      Usuń
    5. No to pozostaje tylko czekanie na nitro:( A z jakiego kraju klikasz?

      Usuń
    6. Z Norwegii;)

      Usuń
    7. Jak z Oslo lub okolic to Cie poczestuje flaszka nitro:)

      Usuń
    8. Hmm kusząca propozycja. 60-70 km od Oslo,wiec nie ma tragedii:) Chwila na zastonowienie i dam znac. Dziekuje

      Usuń
    9. W biltemie jest cos o nazwie tynner do rozcienczania lakierow.Jeszcze z tym przeprowadze eksperyment:)

      Usuń
    10. To moze byc ciekawe... Wracajac do kuszacej propozycji. Kiedy i gdzie ewentualnie moglybysmy sie spotkac? (Moja mala podpowiedz 17 maj:)). Pozdrawiam

      Usuń
    11. 17 odpada bo akurat wyjezdzam na weekend.Wracam dopiero w niedziele poznym wieczorem.Najlepiej daj mi na siebie jakis namiar mailowy to sie jakos dogadamy;)

      Usuń
    12. kasia_now86@wp.pl

      Usuń