niedziela, 1 kwietnia 2012

Prima aprilis

To dzis!Platamy wiec figle.Kto zgadnie co to jest?


10 komentarzy:

  1. ale zastrzeliłas mnie! siedzę i zerkam od kilku minut i przychodzi mi do głowy jakiś korzeń lub grzyb w przybliżeniu....

    OdpowiedzUsuń
  2. Suszone ryby?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu widzę :) Są dokładnie widoczne płetwy ;)
      Chciałabym wypróbować różnych rzeczy w życiu...Jedną z nich jest suszona ryba ;)

      Usuń
  3. łożesz ty...ni to ciasto.ni to ślimak......

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje "sucharki" przywiozlam z Lofotow i "robia" za ozdobe balkonowa.Szkoda ich na pozarcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagadki nie zgadłabym, ale wiem na pewno, że sprawiłaś mi radość z wizyty :). Mam nadzieję na dalsze odwiedzinki.
    Jaddis! Już Twój adresik wpisałam i będę wpadać na wieczorne pogaduchy,suszony rybki...itd. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za odwiedziny:) Bardzo sie ciesze ze checsz sie podzielic kartonowym jajkiem :) Najchetniej jedno duze, daj mi znac, moze chcialabys cos na wymiane ode mnie
    Wesołych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie i twoich najbliższych! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń