sobota, 17 marca 2012

Kto rano wstaje

           ten jest niewyspany:)Ja wstalam i upieklam buleczki razowe.Wrzucilam do michy garstke slonecznika,platkow owsianych i siemienia lnianego.Uzupelnilam maka zytnia razowa tak aby bylo 500g mieszanki.Do tego dodalam 2 lyzki oliwy z oliwek,25g swiezych drozdzy,szczypte soli i wode.Maszyna ciasto zarobila,jak juz pieknie wyroslo "utoczylam" dziesiec buleczek.Wstawilam do lekko podgrzanego piekarnika aby troche podrosly a potem je upieklam.Pachna cudnie!Smakuja wybornie!Wygladaja tak:


                          Milego weekendu zycze!

9 komentarzy:

  1. a nie mogłas 3 godzinki temu dac tego pomysła...kiedy ja wstawałam:)))...ale muszą pachnieć:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moglam ale najpierw musialam nakarmic wrzaskuna.Przyjemnosci schodza na dalszy plan ;)

      Usuń
  2. uwielbiam rozpieszczać rodzinę zapachem z rana i świeżymi bułeczkami do śniadanka. Pozdrawiam i miłego wypoczynku weekendowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiera wstalam, ale nie mam mazki zytniej stad odloze te cudnie wygladajce buleczki na inny poranek. Wygladaja smakowicie. Czasami pieke rano "scones" przepis jest ma moim blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Phi ja wysadziłam prą w powietrze:)
    W ramach rano wstaję i sprzątam bo sobota...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też myślałam że kto rano wstaje ten się nie wyśpi...obaliłaś mój światopogląd!Jak ja mam teraz żyć?!
    Ależ pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło by było, gdyby ktoś mnie kiedyś zbudziła takim ślicznym zapachem ^^
    Myślę, że gdyby na każdego uczniaka codziennie rano czekały w domu takie pachnące bułeczki, nauczyciele zanotowaliby w dziennikach mniej spóźnień z powodu zaspania.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie pyszne buleczki chcialabym zeby ktos mi upiekl na sniadanko :)

    OdpowiedzUsuń