piątek, 30 marca 2012

Jaja sobie robie



       Juz mam dosyc tych jaj!Wiecej ich nie robie!Narobilam ich  tyle,ze zawalilam nimi caly stol w jadalni.Na szczescie juz sobie poszly z mojego domu i mozna normalnie zjesc.Zostalo mi jeszcze stado zajcow do dopieszczenia i koniec!Nie robie nic!Nie sprzatam,nie myje okien i nie trzepie dywanu.W kuchni tez nie przesadzam.W tym roku Swieta po norwesku czyli "wynocha z domu".W plener!A nie siedzenie przy stole i obzeranie sie.Najpierw czlek musi sie "natyrac" w chacie,potem nadreprac w kuchni a potem jest sie tak zrytym,ze jesc sie odechciewa i wszystko po swietach laduje w koszu.Podnosze bunt i od srody sie relaksuje.Pisze od srody,bo w srode z kolezanka mamy urodziny i jedziemy "w miasto" swietowac a od czwartku w Norwegii wszyscy maja wolne.Nawet sklepy pozamykane ;).Pogoda jak na razie niczego sobie wiec nie ma co siedziec w chacie.Jest wolne,jest pogoda-bedzie wycieczka!
      Pewnie jeszcze tu przed Swietami wpadne wiec na razie nic Wam nie zycze.Albo nie!Zycze Wam abyscie porzucily te wszystkie prace domowe i poswiecily czas sobie ;)

14 komentarzy:

  1. hihihi!
    Ale jaja są piękne!Najpiękniejsze!Takie delikatne...Jak się w nich nie zakochać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje zostawiałam na po świętach ...
    Doba ma tylko 24h.
    Kapitalnie ozdobiłaś swoje i widzę nowe stępelki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE MOGE ZNALEŹĆ TWOJEGO MAILA...JA SWÓJ UMIESCIŁAM JUŻ NA PASKU BOCZNYM......CZYŻBY DOMECZEK ZOSTAŁA ZAKUPIONY:)))))????? cbea1968@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostal:)Odezwe sie wieczorem.

      Usuń
    2. JUPIIIIIII:))KOCHANA JESTES...CZEKAM NA WIADOMOŚĆ:)))

      Usuń
  4. piękne jaja :)
    ja też odpuszczam sprzątanie.. a co :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jajeczka :D
    Z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego co najlepsze, zdrowia, radości, miłości, spełnienia marzeń i tego co dobre.:)
    Ja popieram takie podejście do Świąt. Nie zamierzam się jakoś specjalnie wysilać, okna musiałam umyć bo sadze mam po zimie, ale to tyle. Więcej nain :D
    U nas dziś śnieg z deszczem sypał :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje obłe przedmioty,świetna dekoracja w domu!Dzięki za podpowiedź w jęz.norweskim.
    Zazdroszczę podejścia strategicznego do świąt!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szykowanie się przez tydzień do 2 świątecznych dni jest bez sensu:) oczywiście jaja trzeba sobie porobić, śniadanie wielkanocne zjeść, ale z całą resztą - bez przesady. My już drugi rok będziemy "ut på tur". Bardziej odpoczniemy, mniej zjemy;) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. takie jaja to mozesz robic na okrągło! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajeczka PIĘKNE - niby takie jakieś "proste", ale w sklepie na pewno byłyby moje, więcej...wydarłabym siłą, jakby ktoś mi zabierał.Miło tu u Ciebie W Krainie Trolli. Panuje sielska atmosfera, a przede wszystkim Jaddis -ujęłaś mnie swoim stylem pisania. Czy mogę zapisać Twoją krainę do ulubionych blogowych strn?
    Pozdrawiam serdecznie. Będę tu często zaglądała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajka są piękne- a jak z trwałością, czy to ozdoba na lata? korci mnie żeby spróbować, ale wolałabym żeby wyrób mi sie nie kruszył, bo to chyba masa solna.:)

    OdpowiedzUsuń