wtorek, 28 lutego 2012

Wyroznienie

    W poprzednim poscie wspomnialam o wyroznieniu.Dzis wracam do tematu.Dziekuje Ci Aninkowo





  Moje nominacje to:
              Sciborowka
              A(QRA)TNIE
              CUDAKI I WIANKI
              Groszki i roze
              Labolatorium flory
              Mojmalyswiat
              Poukladany Swiat
              Pracownia agrafka
              Skarbnica duszy
              W altance
              
  Zasady:
1.Napisz,kto przyznal Ci nagrode.
2.Napisz 7 przypadkowych faktow o sobie.
3.Nominuj 10 blogerek.
      p.s.Mam nadzieje,ze nikomu nie sprawilam klopotu.


              A teraz kilka slow o mnie:
*Jestem jak nietoperz-nie widzi,nie slyszy i czepia sie byle czego
*Typowy baran uparty jak osiol
*Robie 10 rzeczy na raz 
*Nocny "Marek"
*Maniak czytania
*Kocham "Liste Niedzwiedzia"
*Juz nie moge sie doczekac lata,"Lodzi",ciszy na fiordzie i wedki w reku.

8 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróznienia..z tego nietoperza to sie usmiałam.... i dziekuję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez okularow nie widze nawet palcow u nog,pewnych rzeczy czasami lepiej nie slyszec a czepiac sie wszystkich o byle g... wprost uwielbiam :)

      Usuń
  2. Dziękuję za wyróźnienie i odwiedziny u mnie na blogu! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie!Postaram się wypełnić obowiązki z tym związane.Ha ha mój mąż najchętniej Ciebie by wyróżnił za to,że chodzisz na ryby!I to w takich okolicznościach przyrody!!!Ja tymczasem pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co, przyznałam za cudowne mydełka jakich nigdy nie widziałam :)
    pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje bardzo i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie...zupełnie nie zasłużone, bo gdzież mi i mojemu blogowi do great... Ściskam wiosennie...już ją czuć w powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Zaskoczona jestem bardzo....postaram się już wkrótce napisać o sobie. Ściskam wiosennie, bo ja już ją czuję.....ale trzeba przyznać, że czasem mnie ta pogoda zaskakuje strasznie....mróz, śnieg, a za chwilę słonecznie i nawet ciepło. W marcu jak w .....:)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń