piątek, 24 lutego 2012

Na powitanie wiosny

     Dawno mnie tu nie bylo.Przyczyna mojej nieobecnosci byla wizyta rodzicow.Tyle sie dzialo iz zabraklo mi czasu na robotki i bloga.Rodzice jutro wracaja do Polski a ja przerywam cisze i wracam do dlubania.U nas jakby wiosna lekko powiewalo.Ostatni tydzien byl bardzo cieply i sloneczny.Snieg topnieje i na leszczynie pojawily sie juz "kluski".Nadszedl wiec czas na przebudzenie z zimowego letargu.I tak oto na powitanie wiosny powstal wianek na drzwi wejsciowe.Wieniec zakupiony w Panduro jakies 2 lata temu lezakowal w drewutni:) az doczekal sie swoich pieciu minut a roze powstaly z resztek lnu.


To tak na poczatek.Po glowie chodzi mi sporo pomyslow.Ciekawe ile z tych pomyslow zrealizuje?
Adanio rosnie jak na drozdzach.Zobaczcie same :)


         Dostalam rowniez wyroznienie z bloga Aninkowo.Bardzo serdecznie za nie dziekuje i obiecuje wrocic do tematu w nastepnym poscie.A teraz znikam bo jutro musze wczesnie wstac.

14 komentarzy:

  1. Przecudny wianuszek!
    Chłopczyk rozbraja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!Chlopczyk rozbraja i choc wzrostem jeszcze nie wielki rozrabia na calego!

      Usuń
  2. wianuszek jest prześliczny...a synuś:))))..widać,że szczęśliwy:)))
    ps błagam..plissssssss zlikwiduj weryfikację słowna........teraz są dwa słowa-dziwadła..i to jeszcze rozmazane do wpisanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem skad to g... sie u mnie wzielo.Lakrima pomogla mi sie tego pozbyc

      Usuń
  3. Ha!!!
    Widziałam ten wieniec i zastanawiałam się czy sama go robiłaś?:)
    Adaś to już kawał chłopa.
    Już nie mogę się doczekać naszego spotkania.
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Adaś i wieniec również, bardzo ładne materiałowe róże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczny ten wieniec. Ekstra!
    Jestem pewna, że to będzie więcej, niż 5 minut. Nie tylko na drzwiach, ale też w naszej pamięci. W mojej na pewno!
    A synek w "wiaderku" wygląda niesamowicie.
    W pionie wygląda, jakby miał zaraz wstać, wytrzeć się i ubrać samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieniec bardzo wiosenny,bardzo mi sie podoba:) A synek fajniutki bardzo i ma bardzo ladne oczka:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieniec bardzo mi się podoba... taki delikatny :) Synek rzeczywiście rośnie jak na drożdżach... i fajnie wygląda w tej "misce" :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny i delikatny wianuszek, w odcieniach przedwiośnia. Mały facet w kąpieli jest rozkoszny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny wianuszek! Musze cos ukręcić na drzwi tak na wielkanoc... No i co zrobiłas? Juz nie wiem w co mam ręce wsadzic, a tu kolejny pomysł się narodził... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianuszek śliczny a dziecię prześliczne! Pstro

    OdpowiedzUsuń
  11. Buszuje sobie po Twoich kącikach.
    Mały dżentelmen pewnie urósł kolejne centymetry.
    Najcudowniejszy dar -mały Człowiek.

    Wczoraj "kleciłam"różyczki,jakoś wychodziły koślawe,podpowiedz proszę tajniki tak zgrabnego kręcenia.
    Moje prace czasami wklejam na forum Wizaz
    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=37341999#post37341999.
    Może znajdziesz chwilę ma odwiedzinki- zapraszam.

    Życzę Ci dużo dobrego wbrew jesiennej pogodzie.

    OdpowiedzUsuń