czwartek, 19 stycznia 2012

Maly miksik


       Przedwczoraj obiecalam pokazac moje mydlane poczynania.Taki maly miksik mydelek powstalych z bazy glicerynowej transparentnej,kremowej i bazy z dodatkiem masla shea.Male kosteczki o zapachu wanilii,lawendy,morskim i owocow egzotycznych.


     Mydlanych poczynan jeszcze nie koniec.Reszta pochwale sie jutro.
Adanio wciaz lekko nakrapiany.Zobaczcie same.


Dobrze,ze juz jest mniej kaprysny i lepiej spi.Mama po woli wraca do zycia :).
Z dobrych wiesci jeszcze to,ze na poczatku lutego przyleci do nas i babcia i dziadek.Rozpieszczaniu nie bedzie konca.Wszyscy sie cieszymy bo dziadek jeszcze nie byl w Norwegii.Mam nadzieje,ze bedzie ladna pogoda i uda nam sie troche pozwiedzac Oslo.

A teraz znowu pokaze Wam kawalek mojego widoku z okna.Zdjecie zrobilam wczoraj po godzinie szesnastej.Dopadalo troche sniegu i zrobilo sie tak ladnie,ze zamiast zajac sie obiadem stalam w oknie i sie gapilam.To kolejny plus siedzenia w domu.Och jak ja bym chciala tak siedziec w domu i nie pracowac!





11 komentarzy:

  1. OJEJ JAKIE CUDNE MYDEŁKA:))))...A SYNUŚ WALCZY Z OSPĄ:))BIDULEK:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal walczę z katarem i migrenowym bólem głowy...
    A miała być kawka i ciasteczka.
    Nie rozdawaj tych cudeniek nim je pooglądam na żywo:)
    Uściski dla wykropkowanego Adasia.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez leb rozwala az galy z orbit wylaza.Nic dziwnego przy takim cisnieniu.Mam dla Ciebie mydlana niespodzianke.Korci mnie pokazac ale wtedy z niespodziaki nici.Kuruj sie i wpadaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. -Sama zrobiłaś mydełka,czy to trudna sprawa???
    -Adaś mimo że nakrapiany trzyma fason i dzielnie pozuje :);)
    -Widok niesamowity,tez bym stała i się gapiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to zaden trud.Trzeba tylko troche poeksperymentowac i dojdzie sie do wprawy:).

      Usuń
  5. Cudne te Twoje mydełka !!!
    A widok z okna dech zapiera ... zazdroszczę !
    Jak widać synuś ospę przechodzi.. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Zostaję na dłużej' będę podglądać i cieszyć oko !
    Zapraszam do siebie
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny chłopczyk i cudny widok.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie masz cudne widoki :)))) mam nadzieję że synuś już ospę ma za sobą :)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń