środa, 7 grudnia 2011

Napadalo!


                       Taki mam dzis widok z okna :) 

8 komentarzy:

  1. U mnie tez bialo i mrozno :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć taki widok z okna... U nas nadal szaro, buro, ponuro, deszcz właśnie tłucze o szyby. Nic nie zapowiada, by miało poprószyć śniegiem :(

    Pozdrawiam serdecznie z ponurej Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A tu nadal sypie tylko temperatura lekko wchodzi na plus wiec jak tak dalej bedzie to zrobi sie chlapa i po sniegu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Cudownie pachnąca niespodzianka dotarła już dzisiaj do mnie! :) Dziękuję ślicznie! :* Naprawdę rozpakowywanie niespodzianek ma dreszczyk :) musiałam rozpakować w pracy... Dziękuję!
    U nas też przez chwilę było biało :0
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz widoki,ten las z biała pierzynka wyglada pięknie :)
    U mnie zimy ani widu ,ani słychu

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widok jak na sanatorium dla kuracjuszy).

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny widok, masz świat u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki widok, to moje marzenie.Mamy z męzem fizia na punkcie Norwegii, ale nie starczyło może odwagi, może tylko czasu...Kto wie, moze bylibyśmy sąsiadami?
    Chętnie zadałabym Ci wiele pytań, jak Ci się tam mieszka, zazdroszczę ci możliwości podziwiania zorzy polarnej co roku( a może występuje częściej)Dodaję Cie do obserwowanych blogów, chętnie wysłucham opowieści o kochanej Norwegii.Zapraszam też do mnie do Lnianego Zaułka.Pozdrawiam naprawdę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń