niedziela, 4 grudnia 2011

Gdzie ten snieg?

      Przyszla zima a tu sniegu nima.W Norwegii takiej upalnej zimy nie bylo od 150 lat.Za to pieknie wieje.Szczegolnie u mnie na szostym pietrze,na wygwizdowie,w bloku stojacym na gorce.W czwartek niewiele brakowalo aby okno balkonowe wyladowalo w salonie a wszelkie szkliwo stojace na polkach dygotalo jak na promie w sklepie wolnoclowym.Na dodatek przez cztery dlugie dni zylam w calkowitej izolacji od swiata zewnetrznego.Jakies licho wcielo mi internet.Po kilku interwencjach u operatora jakos udalo mi sie powrocic do swiata zywych.Na szczescie wiatr lekko sie uspokoil,Adas spi a ja sie ciesze,ze mam neta :).Pozagladalam na blogi.Wszedzie swiatecznie a ja jakos nie czuje tych swiat.Chyba przez to,ze ta pogoda jest jakas powichrowana.Zwykle o tej porze roku sniegu jest tutaj po kolana.Bez sniegu nie ma swiat!Przez to wszystko nie mam pomyslow na prezenty,nie chce mi sie sprzatac,nie zakisilam jeszcze burakow ani tez nie zadbalam o nowe ozdoby swiateczne.Dobrze,ze chlop troche mysli i zamowil karpia u zaprzyjaznionego kierowcy tira,ktory dostarcza nam od czasu do czasu polskie smakolyki.Robotkowo beznadziejnie.Brak natchnienia.A jak juz cos sobie wymysle,to brakuje na to czasu.Adas domaga sie wiekszego zainteresowania.Caly czas nie spuszcza mnie z oka.Przez ostatnie dwa tygodnie zozpieszczala go babcia.Udalo mi sie nawet oblepic dwie swieczuszki w przewie miedzy myciem okien a porzadkami w szafach.Od jutra zycie wraca na stare tory bo babcia dzis wrocila do dziadka :).Koncze bazgrolenie i zmykam do mojej malej pijawki bo zbliza sie pora karmienia :D








4 komentarze:

  1. Świece śliczne.Ja tego jeszcze nie umiem.Co do nastroju,to też mi go brakuje.Jak jest za dużo śniegu.to bardzo komplikuje życie.Jednak święta bez śniegu,to nie święta.Najbardziej mnie dziwi fakt,że u was go brak.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana masz jeszcze taką serwetkę z tymi krasnalami?
    Pamiętasz o jutrzejszym pieczeniu ciasteczek?
    Całuski dla Adasia Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak babcia :)...ale już masz spokój. Piękne świece

    OdpowiedzUsuń
  4. Babcia to prawdziwy skarb.Jak ma sie babcie na co dzien to nie potrafi sie tego docenic.Ja bym chciala zeby babcia zostala u nas na stale ale starych drzew sie nie przesadza.

    OdpowiedzUsuń