piątek, 4 listopada 2011

CANDY! Moje pierwsze Candy!!!



    Zawsze znajdzie sie okazja,aby kogos obdarowac prezentem.Nawet brak okazji,to tez okazja :).U mnie okazja do zabawy jest prowadzenie bloga od ponad roku i to,ze niedlgo odwiedzi mnie mama :) i przy okazji zabierze podarunek do Polski i wysle paczuszke do zwyciezcy.
                             Zasady:
-dodac bloga do obserwowanych
-zostawic komentarz pod postem
-podlinkowany banerek na swoim blogu
-z powodu problemow z wysylaniem komentarzy autorow anonimowych komentarzy i osoby bez bloga prosze o pozostawienie swojego @
    
                  Losowanie 25 listopada.


                 Przedmiotem Candy bedzie niespodzianka :D


    p.s. Paczuszka-niespodzianka zostanie wyslana do zwyciezcy zaraz po powrocie mojej mamy do Polski czyli ok 10 grudnia.
            
                  Zapraszam i zycze udanej zabawy!

30 komentarzy:

  1. W Krainie Trolli nawet zepsuty ząb nie boli.
    Obserwuje jako AW

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Cię u siebie od dawna, obserwuję a jakże :) i z wielką przyjemnością zapisuję się, i czekam.

    A jak ma się mały Adaś i jego Rodzice ?
    Sciskam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bywałam tu raz po raz, ale teraz już będę Cię obserwować na stałe ;)
    Z przyjemnością ogłoszę Twoje candy u siebie :)
    Życzę dużo zdrowia i cierpliwości dla całej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam szczęścia w losowankach,ale baaardzo lubię niespodzianki.CANDY-duję zatem.
    Pozdrawiam serdecznie,Magda z
    http://wskorupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tak mało chętnych?
    Info umieściłąm w tekście dziękczynnym za wczorajszą wizytę:)
    Spokojnie możesz mnie pominąc przy losowaniu ale musiałam zareklamować Twoją niespodziankę.
    Ściskam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię niespodzianki, dlatego ustawiam się w kolejce:-)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku i życzę kolejnych lat równie twórczych :)
    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuje się z mila chęcią :)
    Pokręciłam się troszkę po Twoim blogu...
    Nie sadziłam ze wyjadę kiedyś na stale poza granice PL a tu niespodzianka- padło na najgorszy z możliwych krajów (wg mnie) - Niemcy. Cala rodzina w PL, a ja przy granicy Holandii...Na szczęście nie jestem tu sama ;)
    PS: w razie wygranej- w co nie wierze oczywiście- podam adres do siostry która mieszka w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy :-)
    Ciekawa jestem tej niespodzianki, więc grzecznie staję w kolejeczce :-)

    Pozdrawiam
    http://mojepasje-betinaa40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję blogowego roczku i staję w kolejce chociaż szczęścia w losowaniach nie mam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja bardzo chętnie się zgłoszę! Jestem ciekawa co tam jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak znam życie w ostatnim dniu będzie tłoczno :) więc zapisuję się teraz :) pozdrowienia dla Rodzinki!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej chyba z trzy podejścia do komentarza zaliczyłam : po prostu, tak zwyczajnie cieszę się razem z Tobą. Roczek to długo, uwielbiam do Ciebie zaglądać. Kolejnych latek w gronie szalonych blogowiczek życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie śmiałam się zapisywać, bo choć obserwuję od dawna, to rzadko zostawiam komentarz. Ale skoro zapraszasz, to może znaczy, że mi wybaczasz i ... nie odmówię.
    Wszystkiego naj- z okazji rocznicy. Bloguj jak najdłużej ku swojej i naszej radości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło jest zapisać się na Candy. Buziaki dla malucha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię niespodzianki,więc chętnie przyłączę się do zabawy.Ucałowania dla Adaśka
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam niespodzianki, a te od kreatywnych osób zawsze sprawiają wiele radości. Zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. To się zgłoszę:) Już zamieszczam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam bloga,ale kto wie,kto wie:). Konczy sie rok, a nowy sprzyja postanowieniom. Lubię niespodzianki, więc też się zapisuję noemii@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. a kto nie lubi niespodzianek:) staje w kolejce i może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie:) rudanetta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję roczku,
    ustawiam się na końcu ogonka, bo ciekawość mnie zżera ;)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham niespodzianki:-)))))
    zapraszam na swoje candy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj! Mój blog też całkiem niedawno skończył roczek:)) Po niespodziankę ustawiam się w kolejce i postaram się częsciej Do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. niespodzianki sa fanje
    gratulacje z okazji roko ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie się zapiszę na niespodziankę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Również chętnie się zgłaszam :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się;)
    paulina.g4@op.pl

    OdpowiedzUsuń