czwartek, 13 października 2011

Pojawiam sie i znikam

Dzis mija dokladnie miesiac od kiedy Adas pojawil sie na swiecie.Dwa tygodnie po terminie :).Maly spoznialski!Jest tak slodziutki a przy tym tak absorbujacy,ze brak mi czasu na wszystko.Robotki i inne przyjemnosci poszly w kat.Zero czytania,szydelkowania... nawet na podgladanie Waszych blogow czasu brak.Ale sa tez i dobre strony.Dziecie jak na razie grzecznie przesypia noce wiec o chronicznym niedospaniu nie ma mowy.Posiedze sobie w domu do konca sierpnia przyszlego roku.Wolne cale swieta i sylwester!Wolne cale wakacje dla mnie i dla dumnego papy,ktory od czerwca zaczyna dwunastotygodniowy urlop tacierzynski.Fajna ta polityka prorodzinna :).Juz sie cieszymy na mysl o sezonie letnim.Poki co u nas jesien na calego.Jak na razie sloneczna ale z porannymi przymrozkami.Nasza "Lodzia" posprzatana i odstawiona na zimowisko czyli czas pomyslec o swietach :).W niektorych sklepach juz swiatecznie.Chyba sie troche pospieszyli z tymi wszystkimi stroikami,choinkami.W tym roku troche mi to przeszkadza.Wciaz mam niedosyt lata.




      Prezentuje Wam Adasia i znikam zanim moje szczescie sie obudzi :)

9 komentarzy:

  1. ale przystojniak :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny słodziak;-)
    Serdecznie gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje !!!
    Skąd ja znam ten odwieczny brak czasu :), tylko ja jeszcze strasznie byłam niewyspana.
    Ech, co za uśmiech....cudo facet ;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwunastotygodniowy urlop tacierzyński??? W jaki sposób?
    Słodziak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukiereczek z Twojego Adasia. Życzę Ci dużo radości w wychowaniu synka. Dużo wspaniałych i niezapomnianych chwil we dwoje. Przytulaj i całuj ile możesz póki Ci jeszcze da;-)))).
    Mój Artek ma 11 lat i już nie chce mamy całusów i głaskania po głowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Po niedzieli wpadnę ponosić Adasia na rąćzkach hihihi chyba we wtorek. Jak nie umówię wstępnego dnia to nic z tego nie będzie...
    Całuski dla Twoich chłopaków tych poniżej 10 roku życia
    Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje Wam kochane za te wszystkie gratulacje bo jak do tej pory to wszyscy gratulowali tatusiowi udanego synka.Jakby nie bylo tata wniosl niewiele "wkladu wlasnego" a gratulacje bedzie przyjmowal przez okragly rok.
    Piuma: W Norwegii urlop macierzynski wynosi 47 tygodni (100% platne) lub 57 tygodni platnych 80% pensji.Oprocz tego tacie przyslugje 12 tygodni tacierzynskiego.
    Lacrima:Czekamy!Adas juz sie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też gratuluję wspaniałego synia. Teraz to już pewnie rozkoszny mały facet! spaceruję sobie po Twoim blogu i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję narodzin synka :)

    OdpowiedzUsuń