piątek, 15 kwietnia 2011

Koniec jaj!


        Wlasnie dotarlo do mnie ,ze swieta tuz tuz a ja w rozsypce.Wszystkie poczynione wczesniej jaja zdobia cudze domy a ja jak zwykle gola.Zrobilam sobie 3 fiolkowe jaja i tych juz nikomu nie oddam.I koniec z jajami!Do glowy wpadlo mi kilka nowych pomyslow ale te zostawiam sobie na "po swietach".W tzw.miedzyczasie zrobilam zielony zestawik do lazienki,ktory lada chwila powedruje do nowego wlasciciela i brazowe mydelka o zapachu bialej herbaty.W sklad zielonego zestawiku wchodza 3 mydelka,sol do kapieli i musujace rozgwiazdy.Mam
nadzieje,ze wszystko spodoba sie osobie zamawiajacej i tej,ktora zostanie  nimi obdarowana.Ja tymczasem wracam z nieba na ziemie i biore sie za sterte prasowania.


3 komentarze:

  1. W 100% będzie zadowolona, no ja byłabym bardzo :)
    Wiesz jak to jest...szewc bez butów chodzi !!!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłedne te mydełka w sumie głupio ślinic sie na widok mydeł!

    OdpowiedzUsuń