poniedziałek, 14 marca 2011

Pierwsze szalenstwo

    Wspomniane wczesniej "oszpecone" foteliki balkonowe oczekuja wiosny,na ktora raczej jeszcze dlugo przyjdzie poczekac bo bialy puszek wciaz popaduje.Foteliki jak najbardziej wygodne.Tak przyjemnie sie w nich siedzi i buja az naszlo mnie na druty.Caly tydzien dziergalam i w koncu skonczylam moj pierwszy od bardzo dawna szal.Ostatni szal(ik) wydziergalam chyba dziesiec lat temu albo jeszcze dawniej.Tak dawno,ze nie pamietam.Mohair na ten szal tez swoje odlezakowal.Kupilam go jakies dwa lata temu bez specjalnej okazji ot tak, bo mi sie kolor spodobal a potem wsadzilam go do szafy i teraz sobie o nim przypomnialam.Na drutach tez dawno nie robilam bo ostatnio pochlonieta bylam szydelkowaniem i produkcja serwetek,ktore porozdawalam na prawo i lewo.Lubie je dziergac,ale nie lubie ich w domu.Ale wracajac do szala.Wzor rzec mozna prymitywny czyli "prawo lewo".Nie chcialam sie na poczatek molestowac wzorem bardziej skomplikowanym aby sie nie zniechecic.Efekt ocencie same.  p.s.Mi sie podoba :D



8 komentarzy:

  1. A te esy floresy to jak?
    Musisz go wziąść z sobą jak będziesz się do mnie wybierała:)
    Kapitalnie wygląda
    Własnie dopadało kolejne 5cm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal cudny.....właśnie, a jak zrobiłaś te esiki ?!
    Od soboty mamy wiosnę, ale jak przeglądałam prognozy pogody na najblizsze dni, to znowu ma się ochłodzić.....no cóż, musimy przetrwać marzec :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Te "ciapy" sa filcowane.W sumie to wiecej czasu zajelo mi "ciapanie" tego szala niz jego robienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby "tylko" prawe-lewe, ale z tej włóczki, w tym kolorze i z tymi niesamowitymi aplikacjami wygląda jak marzenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi bardzo się podoba. Mięciutki i piękniutki. Super szal:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal piękny, jednak choć trochę już filcuję, nie wpadłam bym na pomysł, aby filcować na dzianinie. Z drugiej strony to przecież logiczne, szal robiłaś z moheru czyli wełny. Ciapy urokliwe.

    OdpowiedzUsuń