wtorek, 12 października 2010

Nie za wczesnie na swieta?

Jesien za oknami sloneczna i zlota.Prawie tak zlota jak polska.Na szczescie nie pada,bo tu jak zaczyna padac to pada i pada nawet 80 dni z rzedu.Dzis jest ladny dzien.Sloneczny.Rano byl przymrozek i bylo prawie bialo.Wczoraj mialam wolne.Poszorowalam czesc okien i uwilam jesienny wianek na drzwi.W naszym bloku nikt nie przejmuje sie dekoracjami.Nawet nasza sasiadka malarka.U niektorych caly rok przy drzwiach wisi suchy wrzos a u niektorych zakurzony stroik.Az szkoda,ze musze niedlugo maszerowac do pracy.Wroce o 23 a jutro na rano.Czekam na weekend.Mam nadzieje,ze pogoda bedzie ladna bo trzeba wyszorowac lodke i przygotowac ja do zimy.No i mam nadzieje na ostatni w tym roku rejs po fiordzie.W sklepie pojawily sie peperkake czyli pierniczki bozonarodzeniowe i inne swiateczne lakocie.Zwykle swiatecznie robilo sie okolo pierwszego listopada.W tym roku jakos wczesniej Norwegia zaczyna swietowac.Aby blog nabieral barw dorzucam widok z okna i wianek na drzwi.

2 komentarze:

  1. Norwegia....Moja wielka miłość. Podziwiam całym sercem ludzi, którzy się tam przenieśli. To jest jedyne miejsce poza Polską, w którym mogłabym mieszkać. Po pierwsze więc witam w blogowym świecie , po drugie dziękuję z całego serca za jesienne zdjęcia Norwegii. Byłam tam już trzy razy ale za każdym razem latem. Jesień to moja ulubiona pora roku. Tak więc jesień w Norwegii jest dla mnie stanem niemalże idealnym. Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego najlepszego!!!!magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cie serdecznie na moim drugim blogu.Pierwszy umarl smiercia naturalna.Prowadze aktywny tryb zycia (w sezonie letnim) i tak sie zlozylo ze na blogowanie nie starczylo mi czasu.Moze tym razem sie uda.Jestes pierwszym gosciem i to honorowym!Postaram sie zamieszczac wiecej zdjec z Norwegii specjalnie dla Ciebie.Norwegia jest piekna ale Polska piekniesza.Zwlaszcza z daleka.A co do norweskiej jesieni.... idealna pora na wycieczke nr 4.Zapraszam i polecem sie jako przewodnik po Oslo.

    OdpowiedzUsuń