niedziela, 24 października 2010

Na calej polaci snieg


Pierwszy tej zimy.W Norwegii zima zaczyna sie wczesniej.Snieg w pazdzierniku nikogo tutaj nie dziwi.Temperatura tez ujemna.Dzis rano bylo -8,potem sie ocieplilo ale caly dzien bylo "na minusie".Powyzej dzisiejszy poranek widziany z kuchennego okna.Dla mnie najpiekniejszy z kuchennych widokow.Widok na las,pagorki,stadnine koni a nie na gary sasiada.Lodz zostala wczoraj "wydarta" z wody,dzis wyszorowana i odwieziona na "zimowisko" co oznacza,ze bede miala wiecej czasu na robotki i "zajecia domowe",na ktore nie malam w lecie czasu bo bylam zajeta lowieniem ryb.Udalo mi sie udziergac kilka sniezynek.Mam nadzieje,ze nie podziela losu aniolkow wydzierganych w ubieglym roku,ktore do dzis czekaja na krochmalenie :D.Wsklepach swiatecznie.Dowod powyzej.Ponizej wklejam ww sniezynki.Powoli zaczynam robic porzadki w zdjeciach co oznacza,ze zabiore Was na wirtualna przejazdzke po Norwegii.

2 komentarze:

  1. ach te widoki cudowne., a w sklepach widzę już świątecznie :) Mam znajomych co też wyjechali do tej cudnej, choć zimnej krainy :)
    Śnieżynki śliczne bardzo. Z niecierpliwością czekam na foto relację . Pozdrowionka cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo już czekam na tą przejażdżkę po Norwegii. Śnieżynki piękne i misterne!jak gdzieś takie widzę w sklepach to kupuję, bo wprawdzie nie boję sie szydełka , ale taka chirurgiczna praca chyba nigdy spod moich rąk nie wyjdzie. pozdrawiam bardzo serdecznie!!!!!
    p.s. jak byłam w sierpniu w Bergen to już na niektórych wystawach małych galeryjek były zimowe mikołajkowe skrzaty.

    OdpowiedzUsuń